Medior Medewerker Secretariaat (Amsterdam, 24 uur)

24 uur per week

Amsterdam

MBO

H&R Bouw B.V.

Heb jij ervaring als Secretaresse of Management Assistent en wil je graag in een leuk team werken bij de gezelligste aannemer van Amsterdam? Ben jij iemand die niets ontgaat en met name een ‘’hands on’’ mentaliteit bezit. In dat geval is deze parttime functie voor 24 uur (woensdag tot en met vrijdag) per week wellicht wat voor jou!

Wij zijn per direct op zoek naar een Medewerker Secretariaat voor ons team.

Als medewerker van het secretariaat ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Je verwelkomt gasten, staat gasten te woord, beantwoordt de telefoon en bent verantwoordelijk voor diverse administratieve en facilitaire zaken. Je verzorgt bijvoorbeeld binnenkomende en uitgaande post, en verstuurt mailings. Het secretariaat zorgt ook voor de uitgifte van toegangspasjes, bedrijfskleding, mobiele telefoons en dergelijke. Je komt te werken in een team van twee andere collega’s (Suzanne en Joyce) in een informele- en collegiale werksfeer.

Wat bieden wij jou?

  • Een bepaalde tijd arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden en na deze periode hebben wij de intentie om de arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd te verlengen;
  • Gezelligheid, zowel onder als buiten werktijd (sportavonden, touren met de motor, mudmasters etc.);
  • H&R Bouw heeft een collectieve ziektekostenverzekering bij Ohra en Zilveren Kruis. Hierdoor krijg je als medewerker korting op de basisverzekering en aanvullende pakketten van Ohra en Zilveren Kruis;
  • Een prima salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Bouw & Infra (UTA) én een goede pensioenregeling.

Wat vragen we van jou?
Wij zoeken een representatieve, initiatiefrijke en flexibel ingestelde collega met MBO werk- en denkniveau.  Het is belangrijk dat je een goede kennis hebt van het Officepakket (Word en Excel, Outlook, agendabeheer) en uiteraard beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon is een belangrijk onderdeel van jouw werkdag, daarom is ervaring als telefoniste een vereiste.

Verder ben je iemand die makkelijk contact maakt, zeer klantvriendelijk is en een positieve instelling heeft. Je bent een secretariële duizendpoot en kunt gemakkelijke schakelen tussen diverse werkzaamheden. Als laatste je bent 24 uur per week beschikbaar (woensdag tot en met vrijdag).

Hillen & Roosen
Al ruim honderd jaar draagt aannemersbedrijf Hillen & Roosen de naam van haar oprichters L.G. Hillen en A.P. Roosen. Op 1 juni 1899 begonnen zij met het bedrijf. Ruim een eeuw ervaring in de bouwwereld; een rijke historie!  Hillen & Roosen is met name gespecialiseerd in binnenstedelijke (hoog)nieuwbouw. De uitdaging zit ‘m in logistiek complexe bouwopdrachten, architectonisch interessante ontwerpen en spraakmakende projecten.

Met ruim 100 medewerkers werken we met hart en ziel aan tal van projecten. Hemubo is in november 2017 met Hillen & Roosen een samenwerking aangegaan waardoor we samen ruim 500 medewerkers hebben, ieder met zijn eigen expertise, de markt nog beter kunnen bedienen. Door de platte organisatie en de korte lijnen zijn wij als bedrijf flexibel en dynamisch.

Interesse?
Wij ontvangen gráág jouw sollicitatie op deze vacature via onderstaande sollicitatiebutton, of via he hieronder benoemde e-mailadres. Heb je vragen over de inhoud van deze vacature? Bel of mail dan Niels Luyt (Recruiter) op nummer: 06-83888951 of via n.luyt@hemubo.nl.

Aan het ongevraagd aanbieden van CV’s op onze vacatures kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Andere vacatures